Learning English

یادگیری زبان انگلیسی امروز یکی از اساسی‌ترین نیازها به حساب میاد. مخصوصا اگه تصمیمی به مراودات خارجی داشته باشید. میخام یه سایت خوب برای یادگیری زبان انگلیسی بهتون معرفی کنم.


سایت Englishcentral یک سایت موفق در زمینه آموزش زبان انگلیسی هست که با ویدیوهای طبقه بندی شده در سطوح مختلف برای زبان‌آموزان کمک میکنه تا بصورت چند مرحله ای و پله‌پله زبان انگلیسی رو یاد بگیرند. چندوقت پیش وقتی بعد از مدت‌ها به این سایت سرزدم متوجه‌شدم که ساختار سایت چند تفاوت به‌خصوص داشته. مثلا موقع ورود به سایت ازم اکانت اسکایپ خواست. (من از طریق اکانت فیسبوکم لاگین کرده بودم) این اکانت برای ارتباط با یک معلم هست که این معلم بعد از تماس از طریق اسکایپ با شما مکالمه‌ای انجام میده که در خلال این مکالمه سطح توانایی شما در مکالمه انگلیسی، تلفظ، گرامر، شنیدن و صحبت‌کردن و... رو میسنجه و در نهایت نمراتی رو برای شما منظور میکنه. همچنین ویدیوهایی رو به شما پیشنهاد میکنه تا متناسب با هدف شما برای یادگیری زبان، کمک بزرگی به هرچه سریعتر و بهتر یاد‌گرفتن زبان خواهد بود.
شما بعد از دیدن هر ویدیو که بصورت پیشفرض با زیرنویس خواهد بود، دو مرحله دارید. در هر مرحله دوباره ویدیو رو مرور میکنید ولی در مرحله اول، برخی کلماتی که در زیرنویس هست حذف شده و شما باید اون کلمات رو با املای صحیح بنویسید. در مرحله دوم باید زیرنویس ها رو بصورت روان و درست تلفظ کنید. در این مرحله سایت بصورت هوشمند ایرادات شما در تلفظ رو بهتون گوشزد میکنه یا اگر که درست تلفظ کرده باشید با رنگ سبز بهتون نشون میده.


همچنین دیدن و تمرین ویدیوها براتون امتیاز داره. دیدن هر ویدیو بصورت کامل 10 امتیاز، مرحله اول تمرین 20 امتیاز و مرحله دوم 30 امتیاز خواهد داشت. درنتیجه اگر شما هر ویدیو رو بصورت کامل ببینید و تمرینات رو هم درست انجام بدین حداکثر 60 امتیاز از هر ویدیو خواهید گرفت.
درکنار ویدیو ها تست هایی هم برای دایره لغات شما هست که میتونید با تکمیل تست ها در زمان مقرر میزان توانایی خودتون در بخاطر سپردن کلمات و معنی اونهارو محک بزنید.


همچنین درصورت نیاز به مشورت با مربی میتونید ساعتی رو از طریق صفحه کاربری خودتون مشخص کنید که معلمتون راس اون ساعت ازطریق اسکایپ باهاتون ارتباط برقرار کنه و ایراداتون رو برطرف کنه یا راهکارهای جدید برای آموزش بهتون پیشنهاد بده. البته بخاطر بسپارید که این مکالمه به زبان انگلیسی خواهد بود.


بگذارید توضیحات در مورد سایت رو بیشتر ازین ادامه ندم تا انگیزه ای بشه برای دوستانی که میخواهند شیوه جدیدی از آموزش اینترنتی زبان رو تجربه کنند. درضمن یادتون نره برای دیدن ویدیوها باید اینترنت با سرعت خوب و دستگاه مجهز به میکروفون داشته باشید. همچنین سایت اپلیکیشن برای اندروید و ios هم داره.

https://www.englishcentral.com